opreismetsuzanne.reismee.nl

Eerste post

Heeey!

Laat ik mij even voorstellen: mijn naam is Suzanne en ik ben net 18 jaar geworden. Ik heb al sinds 3 jaar het plan om au pair te worden in het buitenland en mijn droom gaat volgend schooljaar hopelijk eindelijk uitkomen! Het proces gaat beginnen...

Op deze site kunnen de geïnteresseerden op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn tussenjaar. Vanaf nu zal je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Laat ook gerust af en toe eens een berichtje achter!


Vandaag is de eerste stap voor mijn avontuur dan ook echt gezet! Spannend... Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik geslaagd ben. VWO diploma is in the pocket! Niet alleen ontzettend leuk omdat ik klaar ben met de middelbare school, maar nu kan ik ook eindelijk écht met het plannen van mijn tussenjaar beginnen. Vandaag ben ik er dus ook meteen mee van slag gegaan. Ik heb het programma Au pair in Ierland geboekt en nu zal het hele proces van start gaan. Ontzettend benieuwd naar wat de volgende stap gaat zijn! Zie jullie in mijn volgende post!


Kusjes Suzanne

Leuk dat je met me meereist!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active